Voorbereidingsbijeenkomst - Reisverslag uit Lakerveld, Nederland van Hanneke Blom - WaarBenJij.nu Voorbereidingsbijeenkomst - Reisverslag uit Lakerveld, Nederland van Hanneke Blom - WaarBenJij.nu

Voorbereidingsbijeenkomst

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

12 September 2015 | Nederland, Lakerveld

Vandaag is het zover. Ik ben onderweg naar het guesthouse in Utrecht naar de eerste voorbereidingsbijeenkomst. Een mooie gelegenheid om te testen of ik ook met de app een berichtje kan plaatsen op deze site. Straks krijgen de namen van mijn reisgenoten een gezicht. Wie zijn ze en wie ben ik? Spannend! Een dag waar ik lang naar heb uitgekeken. Toch overvalt deze dag mij en vraag ik mij af of ik mij niet beter of anders had moeten voorbereiden. Komt de onzekerheid door het dagprogramma? We beginnen met een speeddate en eindigen met een exotische maaltijd. Daar tussen zitten nog een heleboel andere blokken met interessante maar ook moeilijke vragen waar ik geen pas klaar antwoord op heb. Dan komt het aan op verkracht en relativeren. Het is geen examen. Vandaag krijg ik extra bagage mee voor mijn reis Een voorproefje op mijn reis samen met mijn reisgenoten. Een groep met uiteenlopende leeftijden maar met hetzelfde doel: Een nieuw land bezoeken met een eigen cultuur en kennis maken met het werk van Kerk in Actie! Een mooie dag ligt voor mij. Ik ga genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Welkom op mijn weblog! Hier kun je alles lezen over mijn reis naar Colombia. Ik ga met een groepsreis van Kerk in Actie mee. Ik hoop een beter beeld te krijgen van het ontwikkelingswerk wat Kerk in Actie daar doet en iets voor de mensen daar te kunnen betekenen.

Actief sinds 26 Juli 2015
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7173

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2015 - 25 Oktober 2015

Colombia

Landen bezocht: