Ik vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hanneke Blom - WaarBenJij.nu Ik vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Hanneke Blom - WaarBenJij.nu

Ik vertrek

Blijf op de hoogte en volg Hanneke

14 Oktober 2015 | Nederland, Schiphol

Vandaag is het zover. Over een half uurtje vlieg ik naar Panama waar we over stappen op het vliegtuig naar Bogota. We zijn allemaal ingecheckt en hebben nog lekker een cappuccino gedronken. Iedereen bedankt voor alle leuke reacties en goede wensen!

  • 14 Oktober 2015 - 13:15

    Mieke:

    Hey Hanneke,
    Nog op de valreep... ik wens je een hele mooie en zinvolle reis toe! Het zal vast een fantastische ervaring voor je zijn! Geniet met volle teugen van alle indrukken die je opdoet.
    Harteljke groetjes, Mieke

  • 15 Oktober 2015 - 17:16

    Annet :

    Hoi Hanneke,

    Hopellijk heb je een goede reis gehad en heb je tijd gehad om even te slapen. Heel veel plezier en succes met deze bijzondere reis. Ben benieuwd naar jouw ervaringen en je opgedane kennis van de Spaanse (Zuidamerikaanse) taal.
    Adiós Annet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanneke

Welkom op mijn weblog! Hier kun je alles lezen over mijn reis naar Colombia. Ik ga met een groepsreis van Kerk in Actie mee. Ik hoop een beter beeld te krijgen van het ontwikkelingswerk wat Kerk in Actie daar doet en iets voor de mensen daar te kunnen betekenen.

Actief sinds 26 Juli 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 7152

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2015 - 25 Oktober 2015

Colombia

Landen bezocht: